
Sitter och gör de sista justeringarna på uppsatsen i uppgift 5. Tänker lämna in i dag, så att jag kan släppa detta och koncentrera mig på sista gestaltningsuppgiften inför Karlstad. Det blir till att läsa "Lärandets konst" i eftermiddag...
Måste bara säga att denna kurs varit så rolig och intressant! Jag har ju snöat in på det estetiska, något som alltid legat mig varmt om hjärtat... och min frågeställning i min uppsats handlar kring hur vi påverkas av de estetiska medierna. Kul att få grotta ner sig i detta ämne. Jag upplever att jag har fått en aha-upplevelse i många frågor och andra gånger mera bekräftelse på det jag redan visste.
Med mig vid tangentbordet... en bit choklad, alltid bra att ha till hands:-)
